måndag 26 oktober 2009

Hjältar!


Efter att ha tillbringat ett mycket intensivt dygn i Göteborg, så ska jag göra en kort sammanfattning här:



  • Oj vad mycket bra musik det finns

  • Cykla aero... trodde jag bara tempoåkare pysslade med..

  • Bästa passet jag gick på... Club Ibiza.. Musiken och instruktören var av topkvalite

  • Bästa passet jag gick på... Alp d´Huez med Christer och Åsa! Toppenmusik och shit va det gick fort att cykla backe i 50 minuter!

  • Undra vad Les Mills har för kadensrekomendationer.. 150 som max??

  • Liggunderlag är hårt att sova på

  • Det går fort att åka tåg.. Lämnade Göteborg blinkade till och vaknade i Södertälje!

  • Maten som avnjöts på lördagkvällen var kanongod!

  • Heder åt mej som var så klok att jag avstod Roller Race i år!

  • Bubbelpolen var superskön!

  • Kari Mortens är en galning.. och jäkligt inspirerande.. Triathlon nästa för mej o dottern

  • Lotteri är roligt, helst när man vinner fristarter till Tjejvättern! :D

  • Body Balance är kul.. Vi hade en egen fnitterhörna :D

  • Jim Berg var lika trevlig att träffa i verkligheten som att prata i Telefon med!

  • Den där djävla ljusrampen som blinkade på operahuset gjorde att man nästan fick epilepsi..

  • Hoppas innerligt att ägaren till ljusrampen får elräkningen direkt hem till sej

  • Åsså hoppas jag att någon upplyser ansvarige om miljödebatten som pågår..

Sen dagens ros då..


De som annordnar detta gör det HELT ideellt, dvs de tar inte ut en enda spänn trots att man lägger ner hela sin själ, hjärta, jobbar dygnet runt sista tiden för att ro detta iland! Heder åt Er!


Jag är stolt att få medverka på detta evenemang!
Jag är stolt över att ha nominerat er till Årets Cykelhjältar - Kadens specialpris -


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar