fredag 4 december 2009

Vad gör man i bilen?!

Har börjat pendla med bil till jobbet.. det tar en bra stund varje dag, och vad gör man då? Joo jag har hittat CD böcker som jag lyssnar till.

Ibland är det så spänande att jag sitter kvar och lyssnar i stället för att kliva ut ur bilen.

Har väl avverkat en sex sju böcker på lite drygt två månader! Det blir allt möjligt trams som finns i hyllan på biblan! Leif GW Persson, Liza Marklund, Marianne Fredriksson, Anne Holt och andra som jag inte kommer ihåg! :D


Men nu tänkte jag gå vidare! Dags att börja undersöka de kollektiva alternativen, för hur man än väder och vrider på detta så blir det billigare, och tar en gnutta längre tid! Men samtidigt kanske man kommer iväg från jobbet i tid också! :D

Den som lever får se!

1 kommentar:

  1. När du avverkat alla böcker du kommeit över så kan du alltid ladda ner alla P3-dokumentär från www.sr.se . Otroligt intressant och lärorikt.

    SvaraRadera