måndag 18 januari 2010

Ilandsproblem!

Om jag får problem brukar jag bli irriterad.. det ska liksom bara funka.. poff.. så där!
Sen slutar det ibland med att jag måste läsa instruktionsboken.. och det är då det verkligen blir problem!

För jössesamalia vilket språk det är. Kan man inget om ämnet är man helt off direkt!

Ett exempel: Vi tar en TV.. Dagens TV är platt.. det finns inget annat.. sen är det en oändlig kombination av siffror och ord som sätts ihop till offatbara haranger och kostader!

50 MHz eller 100 MHz... plasma vs LCD.. eller... det nya... LED... sen har du Full HD (finns det halv också då eller) HDMI med HDCP, Activ Vision, Metabrain, Betraktningsvinkel, responstid, dynamisk kontrast... USB.. heureka, ett ord jag förstår mej på!!

Vad är då slutklämmen med det här??

Förutom att det är ett Ilandsproblam av större mått så...
Joo.. kan kallt konstatera att man börjar bli gamal.. man hänger inte med.. eller.. jag struntar i vad det är.. en TV ska fungera, ha bra bild och TextTV.. resten skiter jag fullständigt i!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar