onsdag 9 juni 2010

Cykla hem!

Igår fick jag arslet ur vagnen och lyckades cykla hem. Det är jag skitstolt över!

När jag väl satt där på cykeln så hinner man ju tänka en hel del, det är ju nästan sju mil hem så många tankar blir det!
Tänkte på jobbet och hur jag ska lösa både det ena och det andra, tänkte att det är Vättern snart, tänkte på sommaren som är så vacker, så tänkte jag att det här var ju riktigt roligt, så roligt att jag kan cykla till jobbet på morgonen också!

Fixade och donade när jag kom hem, blev sen middag vill jag lova! Packade grejer i ryggsäcken, för jag ska ju cykla till jobbet..

I morse ringde klockan 04:35... Men ack va trött jag var.. Som tur var så hade jag backup, fick åka bil med min arbetskamrat! Thank you!

1 kommentar:

  1. Det är lite svalt på morgonen så du är ursäktad för att du fick skjuts =)

    Admin (ehm!) / Cykelbloggar

    SvaraRadera