måndag 13 september 2010

Premiär och säsongsavslutning!


Allt på en gång! :D

Tempoloppet var årets andra tempo och sista! Kämpade på så gott jag kunde det räckte till ett brons! Trodde Lena skulle vara ikapp mej vid vändningen, men hon kom inte förrän två kilometer före mål! Heja mej.. eller.. sanningen.. hon blev sjuk, med feber och ont i halsen. Vilket gjorde att hon inte ställde upp på Linjet!

Linjet gick lite bättre, här var det premiär och säsongsavslutning på en och samma gång!Banan passade mej bra och jag orkade hänga med uppför. Sista varvet så tänkte jag att nu är det väl bara och köra, satsade allt på ett kort och fick med mej suveräna Pia på plattutbrytning, grym körning tillsammans och sen kom Maria ifatt och hakade på. Där någonstans var jag rätt rökt och tappade, sista milen kämpade jag på för att inte bli ifattåkt! Det räckte till Silver!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar