lördag 10 november 2012

Fotbollstjejer

Jag har fått äran att träna fotbollstjejer. Det är enormt roligt då de är så vältränade och på hugget! Dessutom är ordern från tränar´n att jag ska köra slut på dom, ge dom ett rejält pass med mycket puls. Ho ho.. va, du behöver inte säga mer! 
Vi hade vår första träff i torsdags. I en stor gympasal, jag är van lite mindre lokal med tillgång till en hel del redskap som hantlar, stänger och kettlebells. 
Jag funderade mycket över hur jag skulle bygga ihop passet. Efter lite klurande så blev det en rejäl uppvärmning, sen lite teknikgenomgång och därefter rätt in i fyra minuters intervallerna! 

Finns vissa saker vi måste träna mer på, och jag ser redan fram emot nästa torsdag då de ska få bekanta sig med Tabata! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar