lördag 29 juni 2013

Morgontur!

Håller på med ett projekt av det större måttet. Jag-ska-flytta-och-sälja-hus! För att då inte gå vilse i allt göra  och alla flyttkartonger så har jag bestämt mej för att verkligen se till att träningen blir av. 

Börjar den här dagen med en fin morgontur i vackra Sommarsverige som bjuder på sol och lite vind. Det verkar vara något flygjippo på Arenan, så det gick bara långsammare och långsammare ju närmare Arenan jag kom! Massor av märkliga flygplan fick jag se. 

Nu ser jag fram emot en stor skål med jordgubbar och mjölk. Sen ska jag väcka sonen och vi ska bestämma om vi ska simma i simhallen eller bada ute. Han får välja! Sen tänkte jag kika lite på Tour de France! 
Justja, jag skulle ju packa också, men ett dygn har ju 24 timmar, jag hinner. :D 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar