onsdag 28 augusti 2013

Får jag bestämma själv? TACK!

Jag är en vuxen människa.
Jag bestämmer över mej själv. Eller??!

Hakar upp mej som faan på att andra ska bestämma att 1750:- är dyrt för en föranmälan till Vättern.

En klubb sa.. nää vi ska inte ha någon grupp i år, det är för dyrt?! Men vänta lite, klubben betalar väl inte, det gör väl den enskilde individen?
Kan jag få bestämma själv om jag vill betala det här eller inte?

Jag är velig som fanken och tycker att VR tagit i lite väl mycket med denna höjning, men samtidigt överväger jag att anmäla mej för att slippa hänga på låset när ordinarier anmälan öppnar och kanske helt bli utan startplats. Är det värt 400:-? Vet inte, har inte bestämt mej än för hur jag ska göra... kanske jag inte ens ska åka?! Velhöna och ickekonsekvent på en och samma gång!

Uppskattar om man kan överlämna det beslutet till mej och låter mej avgöra om jag vill utnyttja möjlighetet, mot betalning, att anmäla mig i en grupp innan ordinarie anmälan öppnar..

Kontentan av det hela är: Jag vill  själv bestämma om jag vill betala mer eller inte för en anmälan till VR nästa år. TACK!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar