onsdag 1 januari 2014

En tillbakablick på 2013

Det har hänt en hel del saker under året som gått! Här är en kort sammanfattning av mitt 2013

  • Jag nådde mitt mål med antal tränade timmar!  *skitnöjd*

  • Jag kom upp i 91% av antalet tänkta mil, att jag misslyckades skyller jag helt och hållet på att jag inte var ut en enda gång under den fina hösten för jag..

  • Sålde huset, packade, flyttade, rensade, kastade, släpade och körde iltrafik till tippen - räknas det som funktionell träning?

  • Flyttade till Dalarna - Dalkulla, ganska schysst titel :D

  • Jag genomförde VR på en hårsmån, hade inte Robban varit med mig hade jag brutit i Jönköping! Mycket nöjd över genomförandet.

  • Jag misslyckades totalt med löpningen, kom upp i 24% av det uppsatta målet.. vilket faktiskt inte är en bottennotering trots allt :D

  • Jag fick en fin vår, min vaccination mot björkpollen fungerar! Nu tar vi gräset också.

  • Förbättrade min tid på CykelVasan!  

  • Premiär för Tjejvättern och Halvvättern i Ride of Hopes regi! Riktigt roligt!

  • Var med och arrangerade Rosa Bandet Spinning på Aktivéra i Tierp

  • Fick äran att köra spinning för Borlänge Cykelklubb, det verkar gå hem. Vi drar igång igen vecka 3 :D


  • Jag var miljonär en vecka! Att gå in på internetbanken och upptäcka att det fanns en miljon på ett konto var en märklig känsla! Nu var det banken som gjort fel, men den känslan kommer jag bära med mig :D

  • Åkte med familjen till Estland, blev en riktigt trevlig resa med många skratt och mycket god mat!

  •  Såg Jesus Christ Superstar på Göta Lejon! Fick en jättefin helg tillsammans med familjen.
Nu laddar vi för en nyårshelg med nära och kära!

God Fortstättning på Er Alla!

PS - insamlingen forstätter - DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar