torsdag 15 oktober 2009

Nostalgi..

Kolla vad jag hittade när jag skulle städa lite.. ett par bilder som har.. eeh.. va.. otroligt.. men de har faktiskt cykelanknytning.. ha ha ha

VR 2007.. året när det mesta gick åt skogen i juni för min del! Backade över TVÅ bakhjul.. och sen gick ramen av på cykeln i transporten ner till Motala! :-(

Här är i alla fall två killar från klubben som tog sig i mål...
Klubbens absolut gladaste medlem.. Tror inte det någonsin går att få något surt eller negativit ur honom! Helt klart en rolig och glad tillgång! Numera försedd med en finfin klubbtröja! Den går att springa i också, det är jag helt säker på!!


































Kungen och Adepten :D Efter en tur runt sjön på rekordtid (det året... nu är den putsad!) så är

man värd mat.. Kungen har numera lagt VR på hyllan och satsar mest på.. Tja.. Vila sig ifrom??? :D

Nu har det i alla fall gått så långt att jag funderar på att köra 2010, galenskap jag vet! Men det KAN ju vara kul en gång till.. Kanske..


































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar