lördag 10 oktober 2009

Flickan som lekte med elden

Har varit på bio, Flickan som lekte med elden.

Bion ska starta kl 21.00, en kvart innan drar reklamen igång, det är helt okej! Men sen blir jag irriterad när jag tvingas sitta och titta på reklam i 30 minuter!
Vi betalar ju mycket pengar för att få se FILM! Ge mej det då!

Hur var då filmen? Bra?

Nej.. svensk film som på sin höjd bör avnjutas i soffan en tredag eller lördagkväll.. gör inget om man somnar till.

Det jag bland annat ogillar i filmen är närbilderna som får piercingen att se ut som rockringar i näsan!

Försöket att få sexet att höja puls? Fart? Temp? Coolhet? eller nåt i filmen, riktigt dåligt.. Folk suckade i salongen!

En annan sak som gör mej övertygad om att filmen inte är bland det bästa som gjorts är att folk lämnade lokalen mitt i filmen!

Det jag undrar över är boken, undra hur den är?

Alltså ska jag läsa den!

Slutsats: Filmen gav mej ett boktips!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar