torsdag 8 oktober 2009

Mjölksyratest!

Sådärja.. nu har jag gjort en mjölksyratest!
Det var kul, svettigt och jobbigt!

Fick ge mej när kadensen sjönk så mycket att det inte gick att hålla konstant wattmotstånd längre.

Vad betyder då det? Egetligen? Att jag är kraftlös och inte får runt benen eller att jag är så stark att jag får runt pedalerna, men kondise sviker.. Jaadu.. det tål att tänkas på!
En annan sak som framkom var ju hur många watt jag kan kräma ur per kilo Silva... Det är ju inte så där jätteimponerade.. Men jag har räknat lite på det här, och kom fram till att jag inte ens behöver träna för att få upp siffran.. det gäller bara å tappa några kilon! :D

Ska i alla fall träna på... allt typ.. Och det började bra.. Vaknade på söndagen dunderförklyld! :(

Ambitionen finns, nu gäller det bara att se till å få det gjort!
Den här vecka har jag i alla fall haft matdosa med mig ALLA dagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar