fredag 11 december 2009

Närmare än så här kan det inte bli...

På väg hem från jobbet så ser jag att jag måste tanka!

Så sitter jag i telefon och babblar... halvägs hem på motorvägen så kommer jag på.. Amenshit.. Jag skulle ju tanka! Undra just om det räcker hela vägen!! Inte en mack så långt ögat kan nå!
Amen mätaren är ju inte i botten.. än..

Tja.. det är väl bara å köra på!

Så när jag svänger av motorvägen börjar bilen hacka.. oooh.. runt i rondellen och det hackar.. rullar sakta och försiktigt hela vägen till macken.. när jag svänger så hackar det som aldrig förr.. humhum...

De sista 50 metera är en riktig kamp för att ta sig fram mot pumpen! Jag kör på och exakt lagom framför pumpen stannar bilen och det finns inte en droppe soppa kvar!

Jösses, det här ska jag INTE göra om!

2 kommentarer:

  1. Jag har en kompis som körde dom 15 sista metrarna fram till pumpen på startmotorn.

    SvaraRadera
  2. Vilken tur för dig att vi inte har några uppförsbackar på väg till macken...

    SvaraRadera