torsdag 15 november 2012

Dementi

Fick några märkliga mail och telefonsamtal igår.
Bild lånad från Fredriks hemsida! 
Det handlade om att jag, Silva, ska cykla tillsammans med Fredrik Kessiakoff på lördag i samband med Sweden Bike Expo!

Skitkul att folk tror att lilla jag har sån kapacitet, eller kontakter så jag ska vara med på såna här evenemang. Men, nu är det så att det finns fler Silva ute i världen, faktiskt, som har kopplingar till cykel, måste vara något ljushuvud som tänkt till lite här!





CYKLA MED SILVA & FREDRIK KESSIAKOFF

FREDRIK KESSIAKOFFVarmt välkommen att delta på en fartfylld cykeltur på Järvafältet med Silva och Fredrik Kessiakoff i samband medSweden Bike Expo (Kistamässan) i helgen.

Tid och plats: Lördagen den 17 november klockan 16:15. Samling utanför Kistamässans huvudentré entré ombytt och klar.
Rundan är på 24 km på grus och asfalt och tar cirka en timme (MTB och Cykelkross bäst för underlaget).

Innan cyklingen håller Fredrik Kessiakoff även ett seminarium på mässan. Mer information och en inbjudan finns här.  Anmäl dig tillmagdalena.hoglund@silva.se

En fras som dyker upp i skallen är "Get out there" ;-)

Varmt Välkomna! 

3 kommentarer:

  1. Va!? Ska du inte vara med? Då måste jag avboka min plats igen ju... vem är förresten den där Kessiakoff?

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha.. Rätt tänkt Åsa, även om det var helt fel :D

    SvaraRadera
  3. Jahopp. Jag har ju också anmält intresse för att cykla med Silva. Vi har ju inte cyklat ihop sedan VR, tyckte det var tiden. Där ser man ;)

    SvaraRadera