torsdag 26 december 2013

Ute på hojen!

Idag sken solen, och vad är då inte bättre än att ge sig ut på cykeln. Sagt och gjort, en nätt liten tur på drygt två timmar. Där någonstans går gränsen för när mina fötter börjar protestera, visst kan jag hålla ut lite längre om jag måste. Det jag nu funderar på är om man ska köpa vintercykelskor, till sambon :D
Pendlarhojen verkar funka riktigt bra. Skärmarna gör sig väldigt bra, jag har redan gjort över 7 timmar och 10 mil på den, och det är mest till och från stationen!!

Nästa aktivitet på schemat är bio, vi ska se hundraåringen!
Det ser jag fram emot, eftersom jag gillade boken väldigt mycket. Alltså låter jag bli att läsa recensioner :D

En sån här dag sitter jag också och funderar på målen inför 2014. Där brukar jag bli utmanad av min polare Robban. Måste nog ringa honom och fråga vad vi ska ha för mål :D

God Fortsättning på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar