lördag 4 januari 2014

Cykla ute!

Efter att ha harvat på spinningcykeln i två dagar tog jag mej i kragen och gav mig ut på vägarna. Att haka på grabbarna som gav sig iväg kl 9, var inte aktuellt för mej. Jag vill cykla lite lugnare och sova lite längre, det behövs när man ligger och läser till 02:30 :D

Frågade Sandra Kvist om hon ville cykla och vara guide. Då behöver jag inte vara rädd att cykla vilse!  Sagt och gjort, vi gav oss iväg, Milsborundan stod på agendan! Lite kuperat och lite trafik.

Vädret är grått, så där så det känns som det skymmer hela tiden, dimman hänger över skogsbrynen och visst kommer det regn. Men vad gör väl det, vi trampar på! Vi fick till och med se en älg.

Tack Sandra för sällskap och guidning! Det här gör jag gärna om igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar