lördag 11 januari 2014

Löpning!

Jag har varit ute på en löparrunda i veckan. Att bo i Skräddarbacken betyder att du har skogen in på knuten och massor av spår att springa i. Kruxet är ju att man ska hitta hem sen också! :D

Nåväl, jag försökte mej på Eva Lenas MTB spår som är uppmärkt, men tyvärr får ju inte märkningen sitta kvar, någon måste irritera sig på lite diskret markering, tråkigt.

Det blev en runda på drygt sex kilometer, där jag ömsom sprang och ömsom gick, för ibland är det så brant uppför eller utför, så jag tar det säkra före det osäkra och går i stället för att slå ihjäl mig!
Avslutade med att springa till Nightwish I wish I had an angel - två gånger.

Skitstolt kommer jag tillbaka och tycker jag gjorde det riktigt bra.
Nu så här två dagar senare har jag fortfarande träningsvärk!
På´t igen bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar