måndag 6 januari 2014

Vad hände?

Helt plötsligt är den långa och efterlängtade ledigheten över för denna gång! Vad tog den vägen? Vad har jag gjort?

Jo jag har umgåtts med nära och kära, fått fina julklappar, gett bort bra saker, självklart har det ätits massor av mat och allt godis jag fixade är snart slut. Men där låter jag bli att tulla, det får andra göra! Har varit på riktig ölprovning! Riktigt intressant!

Har tränat en del också. Nya mål för 2014 är uppsatta och jag vet hur jag ska nå dit, så det är bara att börja! Avslutade dock med en vilodag, för nu är det dags att börja packa inför flytten! Låter som jag sagt det förut. Sprang som en iller mellan både det ena och det andra så jag blev svettig. Packa, kasta, rensa, känns som man kan det här! :D

Har också under lovet startat upp en insamling till Clarie som kämpar mot leukemi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar